Startseite
    -Gedanken
    -Gschmüder und anders
    -Häsch gwüsst...
    -What's up?!
    -Gedichte
    -Witze
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Links
   Arbeit
   chat
   Temperamente
   Hobby Jungschi (gheisse i dä Jungschi Laeta)
   Schuelkamerade wieder träffe
   HC-Davos

http://myblog.de/maeggy

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
Teamsitzungen

sie gönd immer eländlang! die teamsitzigä. aber öpis isch hüt würklich guet gxi! ich han en vortrag ghalte, wo erstundlich guet gxi isch, mir händ viel glachet (was ich bsunders liebe) und es isch die letschti sitzig gxi i däm team für mich. denn im august wächsli d'stell. dän fang ich ä lehr als fachfrau betreuig fachrichtig chliichind aa. uf dütsch gheisst das: chliichindererzieherin!
ja und jetzt sött ich no für s'pfila vorbereite! es git no sooooooo viel z'due!
1.6.06 22:37


Schneckeneinkauf

Ein Ehepaar sitzt beim Frühstück.

Die Ehefrau äußert den Wunsch, Schnecken zum Abendbrot zu
essen.

"Kein Problem" meint er, "ich gehe schnell in die Stadt und kaufe Dir welche."

Nachdem er die Schnecken besorgt hat, schaut er auf die Uhr. Es ist erst 1o.oo
Uhr.

Da denkt unser Einkäufer:
"Dann kann ich mir einen kleinen Abstecher in meine Stammkneipe auch noch
erlauben!"

Als er in der Kneipe erneut auf die Uhr schaut, ist es bereits 18oo Uhr.

"Mist, wie erkläre ich das bloß meiner Frau..."

Zu Hause angekommen, setzt er die Schnecken auf die Treppe und klingelt.

Als seine Frau öffnet, klatscht er mehrmals in die Hände und ruft:
"Na los Ihr faulen Schnecken, die paar Meter schafft Ihr doch auch noch!..."
29.5.06 20:29


Jüngere Brüeder

also so jüngeri brüedere chönd mängisch scho närve! eifach so mit däm wo sie mached! aber ich muess mir immerwieder säge, er isch halt nonig so alt wien ich.

he's a baby
immer muess ich alles besser wüsse!
23.5.06 22:23


[erste Seite] [eine Seite zurück]  [eine Seite weiter]



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung