Startseite
    -Gedanken
    -Gschmüder und anders
    -Häsch gwüsst...
    -What's up?!
    -Gedichte
    -Witze
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Links
   Arbeit
   chat
   Temperamente
   Hobby Jungschi (gheisse i dä Jungschi Laeta)
   Schuelkamerade wieder träffe
   HC-Davos

http://myblog.de/maeggy

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
Teamsitzungen

sie gönd immer eländlang! die teamsitzigä. aber öpis isch hüt würklich guet gxi! ich han en vortrag ghalte, wo erstundlich guet gxi isch, mir händ viel glachet (was ich bsunders liebe) und es isch die letschti sitzig gxi i däm team für mich. denn im august wächsli d'stell. dän fang ich ä lehr als fachfrau betreuig fachrichtig chliichind aa. uf dütsch gheisst das: chliichindererzieherin!
ja und jetzt sött ich no für s'pfila vorbereite! es git no sooooooo viel z'due!
1.6.06 22:37


Pfila

jetzt han ich s'pfila hinder mir! hm.... es isch so schräg gxi! bin voll müed, trotzdem ich nöd viel gmacht han. ich glaub es isch eher min chopf wo müed isch. ha viel chopflaschtigs gmacht. min körper isch no fit!
ha vo dä domi es ice age buche übercho!!!!!!! es isch sooooooooooo hammer-geil!
5.6.06 20:01


1 Geschichte, 3 Personen

von drei frauen. Alle haben das selbe erlebt. in vergangenheit, in gegenwart und in zukunft. ein schicksal, dass alle 3 frauen teilen. eine situation, die alle erlebt haben. ist es zufall dass sie sich kannten, kennen oder kennenlernen?
6.6.06 14:37


 [eine Seite weiter]



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung